1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Nie zapisują się dane z karty kierowcy / tachografu

Nie zapisują się dane z karty kierowcy / tachografu

1. Podsumowanie odczytu - Liczba przed datą, od której zapis z karty

Rozwiązanie problemu:

  • Wchodzimy w Dane podstawowe
  • Następnie w Pracownicy
  • Wybieramy Edycja pracownika (z którym mamy problem)
  • W pozycji Dane z karty cyfrowej zapisuj od – usuwamy datę lub ustawiamy ją na poprawną wartość
  • Zapisz i zamknij
  • Ponownie wgrywamy dane z karty kierowcy
2. Podsumowanie odczytu - Brak pojazdu w bazie danych lub pojazd nieaktywny

Rozwiązanie problemu:

  • Wchodzimy w Dane podstawowe
  • Następnie w Samochody
  • Szukamy pojazdów którymi jeździł kierowca poprzez wpisanie numeru rejestracyjnego w pole „Wyszukiwanie wg frazy” (w zależności jak zostanie skalibrowany tachograf numer rejestracyjny może zawierać spację lub też nie przykładowo INELO 001 lub INELO001).
  • Można także dodać kolumnę Nr rejestracyjny tachografu do widoku kolumnowego w zakładce Samochody, co ułatwi wyszukiwanie odpowiedniego pojazdu.
  • Klikamy dwukrotnie w dany pojazd i sprawdzamy czy zgadza się numer rejestracyjny tachografu (jeśli jest tam inny numer lub pole jest puste musimy szukać innego pojazdu w którym przypisany jest poprawny numer rejestracyjny tachografu).
  • Jeśli dane się zgadzają należy aktywować “Stan pojazdu” następnie kliknąć Zapisz i zamknij.
  • Na koniec ponownie wgrywamy dane kierowcy.

Dodatkowo należy pamiętać, że jeśli mamy wersję mini to na każdy samochód przysługuje nam 5 możliwości zmian stanu pojazdu jeśli licznik zmian osiągnie 0 to nie będzie już można aktywować lub dezaktywować samochodu.

Ostatnia aktualizacja 20 stycznia 2021

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt