1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Nie zapisują się dane z karty kierowcy / tachografu

Nie zapisują się dane z karty kierowcy / tachografu

4trans inelo
1. Podsumowanie odczytu - Liczba przed datą, od której zapis z karty

Aby rozwiązać problem:

  • Wejdź w Dane podstawowe.
  • Następnie w Pracownicy.
  • Wybierz Edycja przy pracowniku, z którym występuje problem.
  • W pozycji Dane z karty cyfrowej zapisuj od usuń datę lub wprowadź poprawną wartość.
  • Zapisz i zamknij.
  • Ponownie wgraj dane z karty kierowcy.
2. Podsumowanie odczytu - Brak pojazdu w bazie danych lub pojazd nieaktywny

Aby rozwiązać problem:

  • Wejdź w Dane podstawowe.
  • Następnie w Samochody.
  • Odnajdź pojazdy, którymi jeździł kierowca, poprzez wpisanie numeru rejestracyjnego w pole Wyszukiwanie wg frazy. W zależności od skalibrowania tachografu numer rejestracyjny może zawierać spację lub nie (przykład: INELO 001 lub INELO001).
  • Możesz także dodać kolumnę Nr rejestracyjny tachografu do widoku kolumnowego w zakładce Samochody, co ułatwi wyszukiwanie odpowiedniego pojazdu.
  • Klikamy dwukrotnie w dany pojazd i sprawdzamy, czy zgadza się numer rejestracyjny tachografu. Jeśli nie zgadza się numer lub pole jest puste, wyszukaj inny pojazd, w którym przypisany jest poprawny numer rejestracyjny tachografu.
  • Jeśli dane się zgadzają, aktywuj Stan pojazdu, następnie kliknij Zapisz i zamknij.
  • Ponownie wgrywaj dane kierowcy.
Ostatnia aktualizacja 31 stycznia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: