Został przygotowany dla klientów mechanizm usuwania starych nadmiarowych tras wysłanych do kierowców oraz archiwalnych wersji aktualizacji systemu Marcos TMS.
W celu uruchomienia mechanizmu należy posiadać chociaż jedną usługę “Demona”. Jeśli posiadasz skonfigurowaną jakąkolwiek telematykę w programie lub na serwerze w takiej sytuacji powinna znajdować się usługa która będzie wykonywała działania optymalizacyjne.
Jeśli nie posiadasz żadnej usługi telematyk i wiesz, że nie posiadasz na serwerze usługi „Marcos demon […]”, należy się skontaktować z Działem Serwisu Marcos TMS, celem instalacji takiej usługi na serwerze.
Konfiguracja mechanizmu usuwania wyżej wspomnianych elementów, należy przejść do:
Ustawienia >> Administracja >> Usuwanie danych.
Po wybraniu opcji powinno pojawić się okno „Usuwanie danych”.
Jeżeli posiada ono jakieś wpisy / rekordy, wszystko jest w porządku. Mechanizm mógł być wcześniej skonfigurowany przez Dział Serwisu TMS.
Po kliknięciu „+”, pojawi się kolejne okno z listą rozwijalną tablic w bazie danych, wraz z opisami za co dana tablica odpowiada.
Najniższa możliwa wartość to 31 dni, dla większości tablic jest brana pod uwagę data utworzenia / zapisu za wyjątkiem tabeli licencja.lic_aktualizacja , gdzie przy usuwaniu jest brana pod uwagę data przeprowadzenia instalacji.
W przypadku gdy działanie tego mechanizmu nie zniweluje problemu z limitem bazy w wersji SQL Express, należy skontaktować się z:
Dział Serwisu Marcos TMS
- tel. 32 307 55 33
- email: serwis@mbis.pl
w celu dalszej analizy i/lub oszacowania przejścia na wersję SQL Standard.