
Komunikat o większej ilości znaków w polu numeru transakcji, zobaczysz, gdy w konfiguracji importu nazwa transakcji (unikalny numer) jest większa niż 50 znaków. System automatycznie skróci powstałą nazwę transakcji do 50 znaków.
Pamiętaj!
Wskazany komunikat nie zawsze oznacza nieprawidłowości w konfiguracji eksportu. Możesz zobaczyć komunikat z uwagi na dłuższą nazwę produktu, zapisaną przez firmę udostępniającą plik.
Pamiętaj, aby użyte uprzednio kolumny w numerze transakcji były unikalne dla aktualnego importu oraz dla innych kosztów, które zostały dodane do programu.
Komunikat może informować o jednym z elementów, przez który wykonanie eksportu wszystkich lub części kosztów do zakładki wydatków jest niemożliwe.
Pamiętaj, aby użyte uprzednio kolumny w numerze transakcji były unikalne dla aktualnego importu oraz dla innych kosztów, które zostały dodane do programu.
Komunikat może informować o jednym z elementów, przez który wykonanie eksportu wszystkich lub części kosztów do zakładki wydatków jest niemożliwe.

W celu modyfikacji importu kosztów:
- Przygotuj plik, na podstawie którego import był nieprawidłowy.
- Skontaktuj się z Działem Serwisu:
- mailowo: serwis@mbis.pl
- telefonicznie: +48 (032) 307 55 33