1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Instalacja usługi AKD dla 4Trans PRO

Instalacja usługi AKD dla 4Trans PRO

1. Zaktualizuj program 4Trans do aktualnej wersji i zainstaluj najnowsze poprawki (HotFix) zgodnie z instrukcją.

2. Pobierz usługę AKD z tego linku i zainstaluj ją.

3. Po instalacji zobaczysz poniższy komunikat. Wybierz [Tak], żeby ponownie uruchomić komputer:

4. Po zrestartowaniu komputera, uruchom ponownie program 4Trans.

5. Z górnego menu, wybierz Dane podstawowe -> Ustawienia programu -> Panel administracyjny -> AKD Wsparcie:

6. Na głównym ekranie, na prawo od Adres AKD Service, wpisz:

  • nazwę komputera lub adres IP, na którym znajduje się baza danych;
  • bezpośrednio po nazwie komputera lub adresie IP, wpisz numer portu :9100:

Nazwę komputera możesz sprawdzić w programie 4Trans.

Znajdziesz ją w prawym dolnym rogu, w kwadratowym nawiasie.

Nazwa komputera kończy się po symbolu „\”. W tym przykładzie nazwa komputera to bakd, dlatego prawidłowy adres AKD Service to bakd:9100.

7. Żeby zweryfikować, czy usługa działa poprawnie, kliknij przycisk [Sprawdź połączenie]. Na prawo od pola Status powinien wyświetlić się zielony napis Połączenie aktywne:

 8. Wpisz token otrzymany od firmy Inelo i kliknij przycisk [Wprowadź]:

9. Uruchom ponownie program 4Trans.

10. Jeśli po ponownym uruchomieniu na stronie głównej programu 4Trans nie widzisz panelu AKD, zmień schemat kolorystyczny programu:

  • w programie 4Trans, z górnego menu, wybierz Dane podstawowe -> Ustawienia programu -> Główne -> Ustawienia wyglądu;
  • w Kolory głównego okna, wybierz Verda.
Ostatnia aktualizacja 25 lipca 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt