1. Strona główna
  2. GBox
  3. Czym jest aplikacja Inelo (GBox) Drive?
  1. Strona główna
  2. Aplikacje Mobilne
  3. Czym jest aplikacja Inelo (GBox) Drive?

Czym jest aplikacja Inelo (GBox) Drive?

GBox INELO

Inelo (GBox) Drive to aplikacja, która umożliwia kierowcy:

  • odbieranie zadań wysyłanych przez spedytora (pozwala sprawdzać ich status, przesyłać dokumenty w postaci zdjęć, a także wyświetlać informacje na temat przewidywanego czasu realizacji zlecenia) – moduł Zadania (więcej nt. modułu – kliknij tu);
  • otrzymywanie alertów e-TOLL – moduł e-TOLL (więcej nt. modułu – kliknij tu);
  • rejestrowanie załadunków i rozładunków na terenie innych państw – moduł Płaca zagraniczna (więcej nt. modułu – kliknij tu).

Jakie są wymagania minimalne aplikacji Inelo Drive?

  • Aplikacja dostępna jest tylko i wyłącznie na telefony z system Android min. 7.0 i nowszym;
  • Do działania aplikacji niezbędne jest połączenie z Internetem;
  • Jedna instancja aplikacji może być przypisana tylko do jednego numeru telefonu;
  • Aplikację przypisujemy do konkretnego kierowcy – nie ma możliwości dodania kolejnego kierowcy w danej aplikacji. 

Jak zainstalować i skonfigurować aplikację Inelo Drive?

Szczegółową instrukcję instalacji, aktywacji i konfiguracji aplikacji Inelo Drive znajdziesz w dedykowanym artykule – kliknij tu.

Jak uzyskać dostęp do wybranych modułów aplikacji Inelo Drive?

Dostęp do konkretnego modułu uzależniony jest od rodzaju wykupionego abonamentu:

  1. Zadania – abonament GBox Assist App (więcej nt. zadań – kliknij tu)
  2. e-TOLL – abonament e-TOLL (więcej nt. e-TOLL – kliknij tu);
  3. Płaca zagraniczna – dla Klientów posiadających program 4Trans z modułem Płaca zagraniczna i usługę OCRK (więcej nt. modułu Płaca zagraniczna – kliknij tu). 

Instrukcje PDF dot. aplikacji Inelo Drive

Jak zintegrować aplikację Inelo Drive z programem 4Trans i Panelem GBox Online?

W celu uzyskania połączenia pomiędzy programem 4Trans a danymi z Panelu GBox Online i aplikacji Inelo Drive, należy – w pierwszej kolejności – wprowadzić dane autoryzacyjne do programu 4Trans.

Więcej informacji nt. integracji znajdziesz w dedykowanym artykule – kliknij tu.

Jak usunąć konto w aplikacji Drive?

Jeżeli chcesz usunąć konto w aplikacji Drive skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres: bok@inelo.pl

Dzięki temu uzyskasz wszelkie informacje określające rodzaje danych, które zostaną usunięte lub zachowane oraz wszelkie dodatkowe okresy przechowywania.

Ostatnia aktualizacja 14 października 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: