Inelo (GBox) Drive to aplikacja, która umożliwia kierowcy:
- odbieranie zadań wysyłanych przez spedytora (pozwala sprawdzać ich status, przesyłać dokumenty w postaci zdjęć, a także wyświetlać informacje na temat przewidywanego czasu realizacji zlecenia) – moduł Zadania (więcej nt. modułu – kliknij tu);
- otrzymywanie alertów e-TOLL – moduł e-TOLL (więcej nt. modułu – kliknij tu);
- rejestrowanie załadunków i rozładunków na terenie innych państw – moduł Płaca zagraniczna (więcej nt. modułu – kliknij tu).
Jakie są wymagania minimalne aplikacji Inelo Drive?
- Aplikacja dostępna jest tylko i wyłącznie na telefony z system Android min. 7.0 i nowszym;
- Do działania aplikacji niezbędne jest połączenie z Internetem;
- Jedna instancja aplikacji może być przypisana tylko do jednego numeru telefonu;
- Aplikację przypisujemy do konkretnego kierowcy – nie ma możliwości dodania kolejnego kierowcy w danej aplikacji.
Jak zainstalować i skonfigurować aplikację Inelo Drive?
Szczegółową instrukcję instalacji, aktywacji i konfiguracji aplikacji Inelo Drive znajdziesz w dedykowanym artykule – kliknij tu.
Jak uzyskać dostęp do wybranych modułów aplikacji Inelo Drive?
Dostęp do konkretnego modułu uzależniony jest od rodzaju wykupionego abonamentu:
- Zadania – abonament GBox Assist App (więcej nt. zadań – kliknij tu)
- e-TOLL – abonament e-TOLL (więcej nt. e-TOLL – kliknij tu);
- Płaca zagraniczna – dla Klientów posiadających program 4Trans z modułem Płaca zagraniczna i usługę OCRK (więcej nt. modułu Płaca zagraniczna – kliknij tu).
Instrukcje PDF dot. aplikacji Inelo Drive
Dodatkowe informacje znajdują się w instrukcjach dostępnych pod poniższymi linkami:
Jak zintegrować aplikację Inelo Drive z programem 4Trans i Panelem GBox Online?
W celu uzyskania połączenia pomiędzy programem 4Trans a danymi z Panelu GBox Online i aplikacji Inelo Drive, należy – w pierwszej kolejności – wprowadzić dane autoryzacyjne do programu 4Trans.
Więcej informacji nt. integracji znajdziesz w dedykowanym artykule – kliknij tu.
Jak usunąć konto w aplikacji Drive?
Jeżeli chcesz usunąć konto w aplikacji Drive skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres: bok@inelo.pl
Dzięki temu uzyskasz wszelkie informacje określające rodzaje danych, które zostaną usunięte lub zachowane oraz wszelkie dodatkowe okresy przechowywania.