Jak edytować głównego użytkownika?
Po pierwszym logowaniu, uzupełnij dane profilu głównego o imię i nazwisko oraz symbol.
Aby edytować swój profil:
1. Przejdź do Konfiguracja -> Mój profil:
2. Kliknij Zmień nazwę:
3. Uzupełnij pola oznaczone gwiazdką i zatwierdź klikając OK:
Jak dodać nowego użytkownika?
Aby dodać nowego użytkownika, musisz być zalogowany na konto Administratora.
1. Wybierz menu Konfiguracja (to menu widoczne jest tylko dla konta z rolą Administratora. Więcej o rolach kont użytkowników możesz dowiedzieć się tutaj);
2. Kliknij Użytkownicy. Następnie kliknij [Dodaj użytkownika] po prawej stronie ekranu:
3. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola:
Dodając nowego użytkownika możesz ograniczyć mu dostępność do danych innego oddziału (szczegółowe informacje dotyczące ról możesz znaleźć tutaj).
Możesz również zaznaczyć domyślny oddział dla danego użytkownika. Będzie on automatycznie podpowiadany podczas tworzenia nowego ładunku oraz zlecenia.
4. Zatwierdź, klikając na OK.
Nowy użytkownik jest teraz widoczny na liście i gotowy do pracy.
Jak edytować użytkownika?
Aby edytować użytkownika musisz być zalogowany na konto Administratora.
Następnie:
1. Wybierz z listy użytkownika, którego chcesz edytować;
2. Kliknij Edytuj, po prawej stronie:
W tym miejscu możesz zmienić login (adres e-mail) dla danego użytkownika.
Po zatwierdzeniu nowego loginu, na podany adres e-mail użytkownik otrzyma informację wraz z linkiem aktywacyjnym.
Po wykonaniu wszystkich czynności login (adres e-mail) zostanie zamieniony.