Informacja
Jeśli tworzysz zgłoszenie w systemie osTicket i chcesz w ramach zgłoszenia przesłać plik/pliki, skorzystaj z opcji przesyłania danych przez dysk sieciowy.
1. Wejdź na stronę: https://wsparcie.inelo.pl/
- hasło: inelo.
2. Kliknij [Wybierz plik].
3. Z dysku komputera wybierz plik, który chcesz przesłać.
4. Kliknij [Wyślij]. Plik zostanie wysłany na serwer.
5. W odpowiedzi na wiadomość do Serwisu koniecznie umieść link do przesłanego pliku:
Ważne!
Jeśli nie umieścisz linku do pliku w zgłoszeniu, Twój plik nie dotrze do Inelo.
Informacja
Jeśli chcesz przesłać jednocześnie kilka plików, musisz utworzyć z nich archiwum .zip:
- zaznacz pliki, z których chcesz utworzyć archiwum .zip;
- kliknij prawym przyciskiem myszy;
- z menu kontekstowego wybierz Wyślij do -> Folder skompresowany (zip).