1. Strona główna
  2. GBox
  3. Dlaczego nie widzę danych czasu pracy kierowcy w module Kierowcy?

Dlaczego nie widzę danych czasu pracy kierowcy w module Kierowcy?

gbox

Poniżej znajduje się opis przyczyn, przez które możesz nie widzieć danych dotyczących czasu pracy kierowcy.

1. Kierowca nie wyraził zgody na udostępnianie danych na tachografie

W tachografach inteligentnych (produkowanych od połowy 2019r.) wprowadzono dodatkowe ustawienia, które mają wpływ na możliwości odczytywania danych z karty kierowcy, wyświetlania czasu pracy oraz identyfikację kierowcy w Panelu GBox Online.
Aby sprawdzić, jak wyrazić zgodę , kliknij poniżej:
https://faq.inelo.pl/knowledge-base/instrukcja-zmiany-ustawien-its/

2. Zmiana karty kierowcy w systemie

W momencie wykonania pierwszego odczytu nowej karty kierowcy, system utworzy nowego kierowcę z nowym numerem karty oraz deaktywuje kierowcę o poprzednim numerem, co pozwoli na zachowanie ciągłości danych z obu kart kierowców.
Dane na wykresie nowej karty będą dostępne od dnia jej ważności. Natomiast dane z poprzedniej karty dostępne będą pod nieaktywnym/starszym kierowcą.

pokaż dezaktywowanych

3. GBOX Assist – Błędnie zalogowany kierowca

Jeżeli pojazd posiada zamontowane urządzenie GBOX Assist, kierowca zalogowany do urządzenia powinien być taki sam jak zalogowany kierowca kartą w tachografie. W przypadku konfliktu zalogowanych kierowców, na ekranie urządzenia pojawi się informacja Zalogowany niewłaściwy kierowca. W takim przypadku dane o czasie pracy nie będą dostępne.

Ostatnia aktualizacja 20 grudnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: