1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Komunikat „nie można usunąć rekordu”

Komunikat „nie można usunąć rekordu”

Jeśli w tracie usuwania kierowcy/pojazdu wyświetli się komunikat jak poniżej,  oznacza to że z wymienionych w komunikacie zakładek należy usunąć dane dotyczące usuwanego kierowcy/pojazdu.

Po tych działaniach należy wrócić do zakładki Dane podstawowe i ponowić próbę usunięcia.

Przykład usuwania danych powiązanych:  

Aby usunąć wykresówki/dni z karty należy:

  • przejść do zakładki TachoScan
  • wybrać Dane z kart kierowców i wykresówek
  • Ustawić filtr ( wybrać imię i nazwisko kierowcy z listy  i zaznaczyć zakres dat pokaż wszystkie )
  • Zaznaczyć wszystkie dane (Ctrl+A) oraz kliknąć na ikonkę “Kosza”
  • Potwierdzić usunięcie danych.

Analogicznie postępujemy z pozostałymi zakładkami wymienionymi w komunikacie.

Ostatnia aktualizacja 6 października 2020

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: