1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Komunikat „nie można usunąć rekordu”

Komunikat „nie można usunąć rekordu”

4trans inelo

Jeśli w tracie usuwania kierowcy/pojazdu wyświetli się komunikat, jak poniżej, z wymienionych w komunikacie zakładekusuń dane dotyczące usuwanego kierowcy/pojazdu.

Po tych działaniach wróć do zakładki Dane podstawowe i ponów próbę usunięcia.

Przykład usuwania danych powiązanych:  

Aby usunąć wykresówki/dni z karty:

  • Przejdź do zakładki TachoScan.
  • Wybierz Dane z kart kierowców i wykresówek.
  • Ustaw filtr (wybierz imię i nazwisko kierowcy z listy  i zaznacz zakres dat Pokaż wszystkie).
  • Zaznacz wszystkie dane Ctrl+A oraz kliknąć na ikonkę kosza.
  • Potwierdź usunięcie danych.

Analogicznie postępuj z pozostałymi zakładkami wymienionymi w komunikacie.

Ostatnia aktualizacja 30 stycznia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: