1. Strona główna
  2. TachoScan Control
  3. Brak dostępu do/edycja katalogów kontroli

Brak dostępu do/edycja katalogów kontroli

Brak dostępu do katalogów kontroli

W przypadku braku dostępu do katalogu kontroli należy sprawdzić:

  • Czy istnieje katalog, do którego odnosi się ścieżka kontroli.
  • Czy użytkownik w systemie Windows posiada uprawnienia do otwierania oraz zapisywania w katalogu kontroli.

Lokalizację ustawionych katalogów w programie TachoScan Control można sprawdzić w programie: Menu kontroli >> Ustaw Katalogi

Zmiana miejsca zapisywania kontroli (katalogów)

W celu zmiany miejsca katalogów kontroli należy:

  • Stworzyć katalogi w wybranej lokalizacji w systemie Windows:
    • Controls
    • Controls\Import
    • Controls\Export
  • Następnie z poziomu programu w Menu kontroli >> Ustaw katalogi >> wybrać dla poszczególnych folderów “…” i wskazać stworzone wcześniej katalogi
Ostatnia aktualizacja 20 września 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: