1. Strona główna
  2. TachoScan Control
  3. Brak dostępu do/edycja katalogów kontroli

Brak dostępu do/edycja katalogów kontroli

Brak dostępu do katalogów kontroli

W przypadku braku dostępu do katalogu kontroli należy sprawdzić:

  • Czy istnieje katalog, do którego odnosi się ścieżka kontroli.
  • Czy użytkownik w systemie Windows posiada uprawnienia do otwierania oraz zapisywania w katalogu kontroli.

Lokalizację ustawionych katalogów w programie TachoScan Control można sprawdzić w programie: Menu kontroli >> Ustaw Katalogi

Zmiana miejsca zapisywania kontroli (katalogów)

W celu zmiany miejsca katalogów kontroli należy:

  • Stworzyć katalogi w wybranej lokalizacji w systemie Windows:
    • Controls
    • Controls\Import
    • Controls\Export
  • Następnie z poziomu programu w Menu kontroli >> Ustaw katalogi >> wybrać dla poszczególnych folderów “…” i wskazać stworzone wcześniej katalogi
Ostatnia aktualizacja 20 września 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt