1. Strona główna
  2. Eurowag
  3. Jak zarządzać urządzeniem EVA? Od zamówienia po zmianę ustawień.

Jak zarządzać urządzeniem EVA? Od zamówienia po zmianę ustawień.

Eurowag

Jak zamówić urządzenie EVA?

Aby zamówić urządzenie EVA:

  1. Zaloguj się do panelu.
  2. Otwórz zakładkę Myto -> Rejestracja opłat.
  3. Wybierz opcję Zamów teraz swojego ulepszonego asystenta pojazdu!
    eva
  4. Jeśli uprzednio zamówione karty zostały przypisane do pojazdu, możesz wybrać te pojazdy z listy:
    eva
  5. Aby dodać pojazd kliknij:

    eva
  6. Po dodaniu wszystkich pojazdów do listy, wybierz poszczególne kraje.
    eva

7. Następnie uzupełnij dane dla każdego pojazdu.
eva

eva

8. Załącz wymagane dokumenty w formacie PDF w rozmiarze do 2MB.

Dokumenty, których potrzebujesz:

  •  Dowód rejestracyjny pojazdu po obu stronach jako 1 plik PDF
  • Certyfikat klasy spalin EURO (niewymagane jeśli klasa euro jest wbita w dowód pojazdu)
  • Dla pojazdów z datą pierwszej rejestracji po 01.07.2019 – CoC (Certificate of Conformity) oraz CIF (Customer Information File)

9. Po wypełnieniu zamówienia, podaj adres dostawy i numer kontaktowy dla kuriera.

eva

10. Dostawa jednostki zajmuje do 4 dni roboczych.

Obejrzyj nasz film, aby dowiedzieć się więcej:

Transfer jednostki EVA na inny pojazd

Dowiedz się, jak przepiąć urządzenie EVA na inny pojazd. W poniższym filmie zobaczysz, jak krok po kroku przeprowadzić proces transferu jednostki:

Zamówienie pustej jednostki EVA

Z poniższego filmu dowiesz się, jak w prosty sposób zamówić dodatkową, pustą jednostkę EVA:

Zmiana dostępnych krajów na urządzeniu EVA

Oglądając poniższy film, nauczysz się, jak zmienić dostępne kraje na urządzeniu EVA. Dowiesz się, gdzie znaleźć odpowiednie ustawienia, jak krok po kroku przeprowadzić zmianę oraz na co zwrócić uwagę, żeby wszystko działało poprawnie:

Depersonalizacja urządzenia EVA

Z poniższego filmu dowiesz się, jak krok po kroku przeprowadzić depersonalizację urządzenia EVA – czyli jak odłączyć jednostkę EVA od konta pojazdu:

Masz dodatkowe pytania?

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się ze swoim opiekunem lub obsługą klienta tel.: 22 223 02 04.

Ostatnia aktualizacja 7 listopada 2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: