1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Strona GBox Online nie wyświetla się poprawnie lub wystąpił problem techniczny. Co robić? – Cache

Strona GBox Online nie wyświetla się poprawnie lub wystąpił problem techniczny. Co robić? – Cache

Wymagania systemowe Panelu GBox Online

  1. Minimalna rozdzielczość ekranu: 1280×768 (zalecana: 1680×1050);
  2. Zalecana przepustowość łącza internetowego: min. 2Mb/s;
  3. Dla poprawnego działania Panelu korzystaj z aktualnych wersji przeglądarek Chrome lub Firefox (do dwóch wersji wstecz);
  4. Sprawdź, czy nie masz zainstalowanego rozszerzenia blokującego reklamy (np. Adblock, AdGuard, uBlock, itp.).

W przypadku problemów z poprawnym wyświetlaniem strony lub jej elementów wykonaj następujące czynności:

  • Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji (dotyczy Firefox, Chrome);
  • Jeśli korzystasz z innej przeglądarki takiej jak Edge, Opera, Internet Explorer (ale tylko w wersji 11 lub wyżej) – zawsze korzystaj z najnowszej wersji;
  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki (cache) a także usuń pliki cookies w przeglądarce;
  • Wyloguj się z Panelu po wykonaniu wszystkich zalecanych czynności oraz uruchom przeglądarkę ponownie
  • Wyłącz lub odinstaluj rozszerzenie blokujące reklamy (np. Adblock, AdGuard, uBlock, itp.).

Aktualizacja/odświeżenie Panelu GBox Online

W przypadku, gdy dostępna jest aktualizacja Panelu GBox Online, zobaczysz komunikat:

Informuje on o tym, że strona Panelu GBox Online zostanie automatycznie odświeżona po zadanym czasie (do 15min od pojawienia się komunikatu) lub użytkownik może wykonać takie odświeżenie strony we własnym zakresie, aby wprowadzić aktualizację w Panelu.

Linki z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej do poszczególnych przeglądarek

Ostatnia aktualizacja 17 stycznia 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt