Poniżej znajdziesz opisy zakładek, które ułatwią Ci poruszanie się po Portalu Klienta ONE.
Strona Główna ONE
Sprawdzisz tu dostępny limit oraz aktualne zużycie.
Całkowite saldo wskazuje, ile spośród dostępnych środków zostało dotychczas wykorzystane.
Sieć Akceptacji
W tym miejscu widoczne są stacje współpracujące z Eurowagiem oraz aktualne ceny.
Zobacz, jak to działa w praktyce -> więcej szczegółowych informacji znajdziesz w filmie poniżej.
Dokumenty Rozliczeniowe
Tutaj znajdziesz dostępne faktury oraz zestawienia faktur. Rozwiń zestawienia, aby uzyskać dostęp do poszczególnych faktur.
Obejrzyj poniższy filmik, by zapoznać się ze szczegółami zakładki:
Transakcje
Tu możesz przejrzeć poszczególne transakcje kartami i urządzeniami.
Zobacz, jak to działa w praktyce -> więcej szczegółowych informacji znajdziesz w filmie poniżej.
Zapisy Autoryzacji
W tej zakładce sprawdzisz wszystkie próby płatności przy użyciu kart paliwowych Eurowag.
Zobacz, jak to działa w praktyce -> więcej szczegółowych informacji znajdziesz w filmie poniżej.
Raportowanie
Tu stworzysz raporty, dzięki którym będziesz automatycznie otrzymywać podsumowania działań Twojej firmy.
Zobacz, jak to działa w praktyce -> więcej szczegółowych informacji znajdziesz w filmie poniżej
Myto –> Rejestracja Opłat
W tym miejscu możesz zarejestrować pojazdy na opłaty drogowe.
Telematyka
Usługa dostępna dla posiadaczy EVA. Tu możesz podejrzeć lokalizację pojazdów i korzystać z funkcji telematycznych urządzeń.
Karty -> Zarządzanie kartami
W tej zakładce zamówisz karty, jak również zmodyfikujesz ich limity, zabezpieczenia itp.
Pojazdy i OBU
Tu o podejrzysz wszystkie swoje pojazdy oraz jakie domeny (kraje) są aktywne na danej jednostce/dla danego pojazdu.
Zwroty podatku
W tym miejscu sprawdzisz swoje aktualne warunki zwrotu VAT. W celu aktywacji usługi skontaktuj się z opiekunem handlowym.
Użytkownicy i Role
Tutaj nadasz określone role poszczególnym osobom np. kierowcy dać dostęp do mapki w aplikacji na telefon, a księgowej do faktur.
Kontakt
Pon – Pt 8:00 – 17:00 tel. 22 223 02 04 – Obsługa Klienta
Pozostałe dni i godziny tel. 22 223 02 00 – Nocni koordynatorzy