1. Strona główna
  2. Eurowag
  3. Jak poruszać się po Portalu Klienta ONE?

Jak poruszać się po Portalu Klienta ONE?

Eurowag

Poniżej znajdziesz opisy zakładek, które ułatwią Ci poruszanie się po Portalu Klienta ONE.

Strona Główna ONE

Sprawdzisz tu dostępny limit oraz aktualne zużycie.

Całkowite saldo wskazuje, ile spośród dostępnych środków zostało dotychczas wykorzystane.

Dokumenty Rozliczeniowe

Tutaj znajdziesz dostępne faktury oraz zestawienia faktur. Rozwiń zestawienia, aby uzyskać dostęp do poszczególnych faktur.

Transakcje

Tu możesz przejrzeć poszczególne transakcje kartami i urządzeniami.

Myto –> Rejestracja Opłat

W tym miejscu możesz zarejestrować pojazdy na opłaty drogowe.

Telematyka

Usługa dostępna dla posiadaczy EVA. Tu możesz podejrzeć lokalizację pojazdów i korzystać z funkcji telematycznych urządzeń.

Karty -> Zarządzanie kartami

W tej zakładce zamówisz karty, jak również zmodyfikujesz ich limity, zabezpieczenia itp.

Pojazdy i OBU

Tu o podejrzysz wszystkie swoje pojazdy oraz jakie domeny (kraje) są aktywne na danej jednostce/dla danego pojazdu.

Zwroty podatku

W tym miejscu sprawdzisz swoje aktualne warunki zwrotu VAT. W celu aktywacji usługi skontaktuj się z opiekunem handlowym.

Użytkownicy i Role

Tutaj nadasz określone role poszczególnym osobom np. kierowcy dać dostęp do mapki w aplikacji na telefon, a księgowej do faktur.

Kontakt

Pon – Pt 8-17 tel. 22 223 02 04 – Obsługa Klienta

Pon – Pt 8-16/9-17 tel. 22 223 02 23 – Opiekun Handlowy

Pozostałe dni i godziny tel. 22 223 02 00 – Nocni koordynatorzy

Ostatnia aktualizacja 11 kwietnia 2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: