Moduł Tworzenia Ofert powstał z myślą o usprawnieniu pracy dyspozytorów poprzez możliwość kojarzenia pojazdu we wskazanej przez dyspozytora lokalizacji ze zleceniami realizowanymi w przeszłości w obrębie tej lokalizacji.
W ten sposób dyspozytor może wyszczególnić spośród wszystkich realizowanych w przeszłości zleceń tylko te interesujące go dla danej lokalizacji i złożyć wybranym z listy kontrahentom ofertę wolnego pojazdu na określonej trasie, w określonym czasie.
Po zakupieniu licencji Tworzenie ofert będzie dostępne w module Zlecenia (Spedycja), w zakładce „Tworzenie ofert”:
Po uruchomieniu otworzy się okno wyszukiwania zleceniodawców dla podanych parametrów:
W miejscu załadunku należy wskazać pozycję GPS pojazdu poprzez jedną z dostępnych możliwości:
- wyszukując adres z lupki spośród dostępnych w programie (adres musi zostać uprzednio zidentyfikowany na podstawie położenia geograficznego, czyli zgeokodowany),
- wyszukując adres na mapie (funkcjonalność działa w przypadku użytkowników posiadających dostęp do modułu Mapa)
Następnie należy określić ilość dni wstecz od daty aktualnej, w których mógł odbyć się załadunek w podanej lokalizacji, w promieniu podanym przez użytkownika.
Po naciśnięciu przycisku „Szukaj” w oknie tworzenia ofert wyświetlą się dane zleceniodawcy spełniającego warunki, a poniżej wyświetli się lista zleceń kontrahenta:
Na powyższym obrazku przedstawione zostały wyniki wyszukiwania dla miejsca załadunku Katowice PL 40-039, dla przedziału czasowego 180 dni wstecz od daty aktualnej, dla promienia 10 km. System zwrócił informację o kontrahentach oraz trasach, jakie były dla nich wykonywane. Lista zleceń kontrahenta zmienia się wraz z wyborem odpowiedniego kontrahenta w oknie Zleceniodawcy spełniający warunki.
Na tym etapie możemy wybrać interesujących nas zleceniodawców i wysłać im wiadomość z propozycją oferty wolnego pojazdu:
Możemy skonfigurować w programie różne szablony ofert oraz przypisać je różnym użytkowników, tak aby każdy użytkownik mógł mieć przygotowany dedykowany szablon wg swoich preferencji. Opcjonalnie możemy uzupełnić ofertę o dodatkowe uwagi w polu „Dodatkowe uwagi” widocznym na zdjęciu powyżej z oznaczeniem 3. Możemy również określić datę oferty (oznaczenie 4). Kolejnym krokiem będzie wybranie adresatów i tutaj system daje nam możliwość wyboru adresatów wg trzech oznaczeń, które są możliwe do określenia w edycji Kontrahenta w module Kontrahenci, w zakładce Korespondencja.
Po wysłaniu oferty użytkownikowi wyświetli się komunikat pop up z potwierdzeniem wysłania oferty:
Przykładowa treść wiadomości wysłanej do zleceniodawców może wyglądać w sposób następujący:

W celu uruchomienia Modułu Tworzenia Ofert prosimy o kontakt z Działem Administracyjnym:
- email: biuro@mbis.pl
- tel. 32 307 55 33
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.