1. Strona główna
  2. Eurowag
  3. Jak poruszać się po Portalu Klienta EASY?

Jak poruszać się po Portalu Klienta EASY?

Eurowag

Poniżej znajdziesz opisy zakładek, które ułatwią Ci poruszanie się po Portalu Klienta EASY.

Strona Głowna Easy

W tej zakładce możesz sprawdzić swój aktualny stan konta i doładować
środki poprzez przycisk DOŁADUJ KONTO.

Konto możesz doładować na 2 sposoby:

  • kartą – prowizja 1,2%, środki dostępne do 90 minut
  • przelewem – środki dostępne do 2 dni roboczych po opłaceniu faktury depozytowej

Sieć Akceptacji

W tym miejscu widoczne są stacje współpracujące z Eurowagiem oraz aktualne ceny.

Dokumenty Rozliczeniowe

Tutaj znajdziesz dostępne faktury oraz zestawienia faktur. Rozwiń zestawienia, aby uzyskać dostęp do poszczególnych faktur. Zestawienia wystawiane są raz na 7 dni.

Transakcje

Tu możesz przejrzeć poszczególne transakcje kartami i urządzeniami.

Myto –> Rejestracja Opłat

W tym miejscu możesz zarejestrować pojazdy na opłaty drogowe.

Karty -> Zarządzanie kartami

W tej zakładce zamówisz karty, jak również zmodyfikujesz ich limity, zabezpieczenia itp.

Pojazdy i OBU

Tu o podejrzysz wszystkie swoje pojazdy oraz jakie domeny (kraje) są aktywne na danej jednostce/dla danego pojazdu.

Zwroty podatku

W tym miejscu sprawdzisz swoje aktualne warunki zwrotu VAT. W celu aktywacji usługi skontaktuj się z opiekunem handlowym.

Użytkownicy i Role

Tutaj nadasz określone role poszczególnym osobom np. kierowcy dać dostęp do mapki w aplikacji na telefon, a księgowej do faktur.

Kontakt

Pon – Pt 8-17 tel. 22 223 02 04 – Obsługa Klienta

Pon – Pt 8-16/9-17 tel. 22 223 02 23 – Opiekun Handlowy

Pozostałe dni i godziny tel. 22 223 02 00 – Nocni koordynatorzy

Ostatnia aktualizacja 11 kwietnia 2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: