
Poniżej znajdziesz opisy zakładek, które ułatwią Ci poruszanie się po Portalu Klienta EASY.
Strona Głowna Easy
W tej zakładce możesz sprawdzić swój aktualny stan konta i doładować
środki poprzez przycisk DOŁADUJ KONTO.
Konto możesz doładować na 2 sposoby:
- kartą – prowizja 1,2%, środki dostępne do 90 minut
- przelewem – środki dostępne do 2 dni roboczych po opłaceniu faktury depozytowej
Sieć Akceptacji
W tym miejscu widoczne są stacje współpracujące z Eurowagiem oraz aktualne ceny.
Dokumenty Rozliczeniowe
Tutaj znajdziesz dostępne faktury oraz zestawienia faktur. Rozwiń zestawienia, aby uzyskać dostęp do poszczególnych faktur. Zestawienia wystawiane są raz na 7 dni.
Transakcje
Tu możesz przejrzeć poszczególne transakcje kartami i urządzeniami.
Myto –> Rejestracja Opłat
W tym miejscu możesz zarejestrować pojazdy na opłaty drogowe.
Karty -> Zarządzanie kartami
W tej zakładce zamówisz karty, jak również zmodyfikujesz ich limity, zabezpieczenia itp.
Pojazdy i OBU
Tu o podejrzysz wszystkie swoje pojazdy oraz jakie domeny (kraje) są aktywne na danej jednostce/dla danego pojazdu.
Zwroty podatku
W tym miejscu sprawdzisz swoje aktualne warunki zwrotu VAT. W celu aktywacji usługi skontaktuj się z opiekunem handlowym.
Użytkownicy i Role
Tutaj nadasz określone role poszczególnym osobom np. kierowcy dać dostęp do mapki w aplikacji na telefon, a księgowej do faktur.
Kontakt
Pon – Pt 8-17 tel. 22 223 02 04 – Obsługa Klienta
Pon – Pt 8-16/9-17 tel. 22 223 02 23 – Opiekun Handlowy
Pozostałe dni i godziny tel. 22 223 02 00 – Nocni koordynatorzy